مهمان گرامی خوش آمدید، جهت عضویت در سایت و دسترسی به کلیه امکانات آن لطفاً کلیک کنید
برنامه غذايي هفتگي شما چيست ؟ - صفحه 3
صفحه 3 از 3 اولیناولین 123
نمایش نتایج: از شماره 25 تا 31 از مجموع 31
Like Tree21Likes

موضوع: برنامه غذايي هفتگي شما چيست ؟

  1. #25
    مدیر تالار
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    ارسال ها
    325
    تشکر
    20
    تشکر 631 بار در 267 پست

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط DiakoFeiz نمایش پست ها
    من سویا خیلی دوست دارم ولی اصلا شیر سویا رو دوست ندارم توفوی شرکت بکر رو دوست دارم ولی خارجی هاشو .... !!!
    شیر سویا خام زیاد خوشمزه نیست اما اگر شیر سویای وانیلی یا کاکاویی بتوانید پیدا کنید عالیه (مثلا محصولات Alpro) . من که معتادش شدم


  2. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما giak برای ارسال این پست سودمند:

    baher (07-10-2014),DiakoFeiz (07-10-2014)

  3. #26
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    ارسال ها
    9
    تشکر
    8
    تشکر 4 بار در 3 پست

    پیش فرض تشکر

    واقعا از همه ممنون خیلی کمک کردین


  4. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما vahidvm برای ارسال این پست سودمند:

    baher (07-10-2014),DiakoFeiz (07-10-2014)

  5. #27
    (ADMIN //Super Moderator ) مدیر ارشد تالار . بخش اندیشه و سلامت
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    ارسال ها
    1,012
    تشکر
    7,312
    تشکر 5,696 بار در 910 پست

    پیش فرض

    صبحانه نهار شام
    شنبه سیب زمینی آب پز،نان،گردو،پنیر سویا،چای قرمه سبزی با سالاد شیرازی سوپ جو
    یکشنبه پنیر سویا،گردو،خرما ،نان،چای قیمه پلو سالاد کلم
    دوشنبه عدسی با سیب زمینی آب پز خورشت سویا با سیب زمینی و پلو املت گیاهی
    سه شنبه کره بادام زمینی ، مربا و قهوه خورش کرفس و قارچ با پلو کتلت سیب زمینی و ماست سویا
    چهارشنبه کره بادام خانگی،مربا ،پنیر سویا و نان و گردو لوبیا پلو سوپ سبزیجات
    پنجشنبه بشقاب میوه باقالی پلو فست فود گیاهی
    جمعه کره بادام زمینی و مربا و قهوه ماکارونی کوکو سبزی




    • به غیر از غذاهای اصلی ذکر شده غذاهایی مثل

    خورش بامیه،آبگوشت گیاهی؛هویچ پلو،چلوکباب و جوجه کباب گیاهی،کوفته تبریزی،کتلت اسفناج،دلمه برگ مو،دلمه بادمجان و هموس هم به طور دلخواه
    جایگزین وعده های ناهار خوبی هستند.


    • برای وعده شام انواع مختلفی از سوپ و آش و سالاد کامل را می توانید داشته باشید
    • یک بار در هفته برای تنوع فست فود شامل،پیتزا،هات داگ، و کالباس میخورم



    • میان وعده ها نقش مهمی در تعادل تغذیه ای ما دارند به همین دلیل بهتر است انواع آجیل و کشمش،خرما و میوه ها مصرف شود.
    • آب میوه ها و اسموتی ها نیز بسیار حائز اهمیت هستند
    • مخلوطی از شیر بادام،خرما و چند عدد گردو فوق العاده مقوی و انرژی بخش بوده و شما رو خیلی سرحال خواهد آورد



    • برای وعده صبحانه میوه پرتقال،موز و سیب به همراه چند میوه دیگر می توانند شروع خیلی خوبی برای روز کاری باشد
    • به همراه غذا من همیشه سالاد دارم تا ترکیب کاملتری از غذا ها رو به بدنم برسونه.
    • انواع مرباهای خانگی مثل مربای هویچ ،آلبالو،گل محمدی برای وعده صبحانه عالی هستند.



    هرچند فشردگی و استرس کاری ممکنه کمی در زمان بندی و تهیه غذاها منو با مشکل مواجه کنه ولی تا حد امکان سعی میکنم
    موارد فوق رو در برنامه غذایی هفتگیم داشته باشم.

    giak, DiakoFeiz, Bahman7 and 1 others like this.
    There is always a hope

  6. #28
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    ارسال ها
    9
    تشکر
    8
    تشکر 4 بار در 3 پست

    پیش فرض

    من از برنامت میخوام تقلب کنم دوست عزیز و استفاده کنم برای خودم راضی باش


  7. تشکرها از این نوشته :

    DiakoFeiz (08-10-2014)

  8. #29
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    ارسال ها
    3
    تشکر
    26
    تشکر 2 بار در 2 پست

    پیش فرض

    سلام به همگی.چیزی که توجهم را جلب کرد این بود که همه جا میبینم که توصبه شده صبح فقط میوه بخورید.حتا توی اینستاگرام هم وقتی غذاهای وگان را میبینم با آن رنگهای زیبا,انواع اسموتی را میبینم یا مخلوط میوه هایی در ظرف برای صبحانه. پس چرا اینجا همه صبح نان و پنیر میخورید؟جایی نوشته بودند,همه چیز را اول با میوه شروع میکنیم!!
    همیشه و همواره غذا را باید با میوه شروع کرد. http://vegankind.ir/index.php/2013-0...05-23-07-44-09


  9. #30
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2016
    ارسال ها
    1
    تشکر
    1
    تشکر 0 بار در 0 پست

    پیش فرض

    سلام به دوستان
    من هم علاقه خاصی به میوه ها دارم بخصوص در فصل گرما صبحانه جای شما خالی اسموتی میوه با عسل می خورم
    ولی خوب تقریبا همه ما از کودکی عادت به صبحانه سنتی ایرانی داریم که ترک عادت ممکنه برای خیلی ها غیر ممکن باشه


  10. #31
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    ارسال ها
    2
    تشکر
    1
    تشکر 0 بار در 0 پست

    پیش فرض

    سلام خدمت عزیزان، من تازه خامگیاهخوار شدم، به نظرم حرف نداره، یه هفته ای میشه. تنها ایرادش فقط قانع کردن بقیست که اونا هم جای اینکه بگن عماااااد اینجوری ضعیف میشی، خودشونم امتحان کنن، فعلا که فقط خواهرمو قانع کردم. ￿
    راستی من رژیم خاصی ندارم، صبح که بیدار میشم میرم سراغ یخچال و کلی میوه میخورم، سرکار هم با خودم اجیل خام میبردم که ظاهرا اشتباهه و تا ظهر که نباید مصرف بشه هیچچچچ، تو روزای اول نباید از دانه ها استفاده کرد تا پاکسازی انجام بشه، هیچی دیگه از این به بعد دوتا سیب میبرم با خودم سرکار با یه موز، واسه نهارم هرچی از میوه و سبزی بیاد جلو دستم میریزم تو کاسه و میخورم
    قبل از باشگاهم که خرما میخورم و یه مشت اجیل که اجیلو ظاهرا باید بیخیال شد، بعد باشگاهم دوتا موز و سیب و یه مشت اجیل که دیگه اجیل نمیخورم و یه پیاله مخلوط اب و کنجد خام و عسل میخورم که اینم فعلا تعطیله
    شامم میوههههه تا موقع خواب


 

 
صفحه 3 از 3 اولیناولین 123

اطلاعات موضوع

Users Browsing this Thread

اکنون 1 کاربر در حال مطالعه مبحث هستند (0 عضو و 1 مهمان)

برچسب برای این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
ساعت 09:22 بر حسب GMT +3.5 می باشد. Powered by: vBulletin Version 4.2.1 vBFarsi Language Pack Version 4.2
Forum Modifications By Marco Mamdouh مطالب درج شده توسط کاربران بیانگر نظر شخصی آنها بوده و ممکن است همسو با اهداف و دیدگاه های مدیریت سایت نباشد. تمامی مطالب و مقالات ارائه شده فقط جنبه اطلاع رسانی دارند.